Nyhet: Smartere kundetagger med forslag

Denne måneden har vi forbedret kundetagg-funksjonen, slik at den nå inneholder forslag og standardtagger.

Som veileder er det viktig å holde styr på kundene dine og ha en enkel måte å søke etter eller filtrere dem.

Tagger kan riktignok raskt bli rotete hvis de er skrevet på forskjellige måter.

Derfor har vi opprettet standardtagger og forslag, som er basert på hva andre veiledere i organisasjonen din har brukt.

Med den seneste oppdateringen vår av kundetagg-funksjonen har du nå mulighet til å:

  • Se en liste med taggforslag fra organisasjonen din – begynn å taste og se alle lignende, tidligere tagger som er lagt til.

  • Velge en tagg fra forslagslisten for å sikre at du og teamet bruker den samme taggen.

  • Legge til nye tagger når som helst – nå kan hele teamet ditt se dem som foreslåtte tagger.

Med standardtagger kan du nå enkelt holde styr på kundene dine og hjelpe kollegene dine med å gjøre det samme.


I denne korte videoen viser Elizabeth Binning deg hvordan du kan bruke denne nyheten:



Som alltid er ideene dine velkomne. Skriv til oss på support@growthwheel.com.


Nyhet: Forbedret design til å feire kundenes framskritt!

Denne måneden har vi re-designet framskritt-funksjonen, slik at du – og  kundene dine – får en enda bedre opplevelse når dere tar opp og feirer små eller store seire – eller dokumenterer økonomisk innvirkning.

Som forretningsveiledere skal dere dokumentere alle former for framskritt fra arbeidet med kundene – og vise dem  framgangen deres.

Men når man ikke har et godt sted å holde øye med kundenes framskritt, blir de ofte oversett, og man går glipp av muligheten for å anerkjenne kundenes framgang.  

Derfor er det viktig å ha et sted hvor både veilederen og kunden systematisk kan dokumentere framskritt hvert kvartal. 

Med de seneste oppdateringene av framskritt-funksjonen kan du nå

  • dokumentere både kvantitative og kvalitative resultater

  • legge til ‘økonomisk innvirkning’, slik som opprettede stillinger, virksomhetsetablering eller -bevaring

  • få et nytt og forbedret design av siden, som fungerer på telefonen din

Du kan også laste ned framskrittet direkte fra popup-vinduet, og velge å dele det med kundene dine med et enkelt klikk på ‘del’-knappen!

Med disse oppdaterte funksjonene kan du nå dokumentere både generell framgang og økonomisk innvirkning fra arbeidet med kunder på en enklere måte, og som en bonus har du mulighet til å minne kundene på alle de tingene de har oppnådd i løpet av året.


I denne korte videoen viser Elizabeth Binning deg hvordan du kan bruke denne nyheten:



Dokumentér kundenes framskritt på en enkel måte

— Med et re-designet popup-vindu, som også kan fylles ut på telefonen din!


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Ny CRM-funksjon: E-post med automatiske møtereferater!

Vi har nå gjort det enklere å sende møtereferater til kunder etter hvert møte – automatisk!

Du har kanskje spurt deg selv om det finnes en enkel måte å sette inn elementer fra 30-60-90-dagersplanen i en e-post sammen med et møtereferat.

Det finnes det altså nå!

Ta en titt på et hvilket som helst møte som du har tatt opp med en kunde, og du vil få øye på en ny seksjon med en ferdig e-post-mal, som du kan sende til kunden med ett enkelt klikk!

Denne e-post-malen fyller automatisk ut opplysninger om møtet, slik som dato for møtet, sted, samtaleemne, formål, neste møte og — sist, men ikke minst — avgjørelsene og tiltakene som er lagt til handlingsplanen.

Du har mulighet til å endre malen før du sender den til kunden, slik at du kan legge til en personlig beskjed.

Denne nye oppdateringen gjør det mye enklere å dele møtereferater med kunder. Hvis du anvender et CRM-serversystem, kan du til og med sende e-mailen som bcc, slik at møtereferatene automatisk blir lagret på alle nødvendige steder.


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Nyhet: Mulighet for månedlig budsjettering

Planlegg budsjetter per kvartal eller – med den nye funksjonen vår – per måned! Det er den enkleste måten å få oversikt over den kommende økonomien.

Nå kan du – og kundene dine – velge mellom å legge til budsjettdata per kvartal eller per måned.

Der du før hadde mulighet til å holde oversikt over budsjettdata per kvartal på hver side, kan du nå skifte til en side med månedlig sporing, der du får en mer detaljert oversikt over fremtidige tall.

Siden vil tilpasse tabeller og grafer til en månedlig visning. Her kan du taste inn tall som er fordelt annerledes enn ved en kvartalsvis oversikt.

Du kan alltid vende tilbake til kvartalet og få en oversikt over de tallene som du ev. har lagt til tidligere.

Du kan som alltid skrive ut sidene som en flott PDF-fil som du kan dele med kunden din.

Hold oversikt over budsjetter per måned eller per kvartal på en enkel måte

— Med flotte grafer som lages automatisk!


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Nyhet: Del kunder med veiledere fra andre organisasjoner

Nå kan du enkelt dele kundene dine med enhver veileder fra andre organisasjoner i nettverket ditt!

Når du går inn på kundevirksomhetens “team”-side, kan du raskt søke etter e-post, navn eller senter og finne enhver Growthwheel-sertifisert veileder fra andre sentre som er en del av nettverket ditt.

Du kan når som helst fjerne adgang til de veilederne som du har delt kundene med!

Dette er en enkel måte å dele kundene dine med andre kolleger som kanskje ikke er en del av organisasjonen din, men som også arbeider med kunden.

Kontakt oss hvis du arbeider tett sammen med andre sentre og ikke allerede er opprettet som et nettverk.


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Nyhet: Forbedret design til å føre oversikt over “Kundeaktiviteter”

Denne måneden har vi endret kundeaktivitetsdialogen, så nå får du en enda bedre opplevelse når du inviterer kunder til et møte eller skriver notater til møter.

Det er nå enklere å fokusere på de separate seksjonene i løpet av kundemøtene dine. Du kan åpne eller lukke de forskjellige seksjonene på pop-opp-vinduet for å legge til informasjon i løpet av møtet.

Du kan nå laste ned kundeaktiviteten direkte fra pop-opp-vinduet. Og som vanlig kan du velge å dele med kundene dine med et enkelt klikk på ‘’del’’-knappen! 

I denne videoen viser Elizabeth Binning deg den nyeste oppdateringen til ‘’Kundeaktiviteter’’:

Umiddelbar oppdatering av kundeaktivitetsutkast

— Alle opplysninger som er lagt til, blir automatisk lagret!

Alle kundeaktiviteter blir automatisk lagret som utkast, det vil si at kundene dine ikke kan se noe før du deler kundeaktiviteten med dem.

Vi har også lagt til en automatisk ‘’lagre’’-funksjon, så hver gang du gjør en endring eller legger til nye opplysninger, blir disse automatisk lagret, uten at du behøver å klikke på ‘’lagre’’-knappen.


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Nyhet: Google-adresseoppslag

Med de nye Google-adresseoppslagene får du og kundene dine en enklere, raskere og mer nøyaktig måte å finne en virksomhets adresse.

Nå kan du:

  • raskt slå opp din kundes adresse ved hjelp av Googles database

  • få kundene dine til å søke etter adressen sin når de fyller ut registreringsskjemaet sitt

  • legge til en annen adresse; personlig, postboks eller enhver annen adresse i et separat felt

Vi håper at denne oppdateringen kan hjelpe med å sikre at adresseopplysningene dine alltid er korrekte.


I denne korte videoen viser Elizabeth Binning deg hvordan den nye funksjonen fungerer:

Det blir ikke enklere å finne kundens adresse

— Bruk Googles funksjon til adresseoppslag!

Begynn med å taste inn kundens adresse og velg en mulighet fra Googles forslag. Resten av feltene, slik som kommune, by og postnummer, blir satt inn automatisk. 

Husk at du kan legge til enhver form for alternativ adresse i et separat felt.


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Nyhet: Registreringsskjema til kunder

Vi er sikre på at du vil elske den seneste oppdateringen vår på GrowthWheel Online, der kundene dine nå kan registrere seg selv ved hjelp av det nye registreringsskjemaet.

Det har aldri vært enklere å få kunder til å registrere seg til kursene dine, registrere seg til opplæringskursene dine på hjemmesiden din og umiddelbart få deres opplysninger i CRM-systemet ditt.

Ved å dele den tilpassede linken din med potensielle kunder kan de registrere seg selv, og det blir automatisk opprettet en ny potensiell kunde under virksomheten din på GrowthWheel Online. Senere kan du invitere dem til plattformen for å fortsette samarbeidet.

Denne oppdateringen hjelper deg med å:

  • få tilgang til registreringsskjemaet ditt og mulighetene for deling under “Mine profilinnstillinger’’

  • integrere registreringsskjemaet på hjemmesiden din, så potensielle kunder kan registrere seg selv på nettet

  • åpne kundens registreringsskjema fra ‘’Kunderelasjon’’-menyen for å gjøre endringer eller gjennomgå dem

  • Alle veiledere har sin egen tilpassede link til registreringsskjemaet, så kundene er forbundet med dem

  • la kundene dine akseptere og gi tillatelse til dine tilpassede vilkår på registreringsskjemaet

Vi håper at denne nye brukervennlige funksjonen gjør innsamling av data og onboarding av kundene dine enkelt og raskt.

I denne videoen viser Elizabeth deg hvordan du bruker registreringsskjemaet på GrowthWheel Online:

Registreringsskjemaets muligheter for deling
— Del eller integrer registreringsskjemaet ditt med få klikk

Finn den tilpassede linken til deling på den nye ‘’Registreringsskjema’’-undermenyen under menyen “Mine profilinnstillinger’’. Alle veiledere på GrowthWheel Online får sin egen unike link til deling. På denne måten blir alle kunder som registrerer seg via deres link, forbundet med dem med det samme.

Du kan også integrere registreringsskjemaet på hjemmesiden din. Kopiér integreringskoden fra siden ‘’Registreringsskjema’’ og kopiér den til hjemmesiden din. Kunder kan registrere seg selv til tjenester, kurs og annet med GrowthWheels registreringsskjema.

Hold kundeprofilene dine oppdaterte
— Alle opplysninger blir umiddelbart lagt til på GrowthWheel Online!

Så snart et registreringsskjema mottas og den nye potensielle kunden opprettes, vil du oppleve at informasjonen inntastet på registreringsskjemaet også lagres på de forskjellige sidene på GrowthWheel Online: ‘’Selskapsprofil’’, ‘’Demografi’’, ‘’Samarbeid’’ osv. På denne måten kan du oppdatere det mens du fortsetter samarbeidet med kundene dine.

Du kan også klikke på ‘’Registreringsskjema’’-knappen under ‘’Kunderelasjon’’-menyen for å åpne det opprinnelige registreringsskjemaet igjen, hvis du ønsker å gjennomgå det eller gjøre endringer. 


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Sertifiseringskurs den 25.-27. mai, kl. 12-16

Hvorfor ikke oppleve det samme som Lonnie? Har du råd til å la være?

Vi arrangerer vårt neste virtuelle GrowthWheel sertifiseringskurs den 25. - 27. mai. Kurset skjer på Zoom fra kl 1200 til kl 1600 hver dag.

Gjør som Lonnie og mer enn 3,600 andre veiledere i virkemiddelapparatene rundt om i verden - bli sertifisert!

Lonnie Rubino testimonial.001.jpeg

Om du vil vite mer om hva GrowthWheel er og hvordan den omfattende verktøykassen kan benyttes kan du se vårt opptatte introduksjons webinar ved å trykke her.

Vil du være med? Meld deg på her.

—Øystein Bredal-Thorsen
GrowthWheel Forretningspartner i Norge
+47 90 26 22 38

Nye funksjoner: Ny snarveismeny, hjelpemeny og ‘’butikk’’-meny

Legg til poster til kundene dine med færre klikk! Den nye snarveis-, hjelpe- og ‘’butikk’’-menyen på GrowthWheel Online gir deg nå muligheten til å bruke snarveier til å legge til forskjellige poster til kundene dine og få tilgang til supportsenteret og mye mer.

Du kan nå opprette en kundevirksomhet, eller legge til en beslutning eller et tiltak til en eksisterende kunde, fra den nye snarveismenyen, uten å måtte navigere gjennom alle menyene på plattformen.

I denne menyen får du en oversikt over alle hovedfunksjonene på GrowthWheel Online, noe som gjør det enkelt å legge til det neste steget for kunden din.

I den nye snarveismenyen kan du enten velge en kunde som du vil arbeide med fra nedtrekksmenyen, eller du kan klikke for å opprette en ny kundevirksomhet, legge til et teammedlem, dele en fil, en lenke eller legge til et notat.

Du kan også legge til beslutninger, tiltak, ambisjoner og fremskritt med et enkelt klikk eller begynne en 360°-screening direkte fra den nye menyen.

Få tilgang til support og service, opplæring og oppdateringer via den nye hurtige og tilgjengelige hjelpemenyen

Den nye hjelpemenyen inneholder snarveier til de forskjellige supportmulighetene som vi tilbyr (tidligere var disse plassert i bunnteksten).

Du kan velge å kontakte supporten via e-post, planlegge en veiledningssamtale, sende forslag til forbedringer av GrowthWheel Online eller ta en titt på de månedlige oppdateringene våre eller fremtidige veikart direkte herfra.

Håndter lisensene dine, språk og innkjøp i den nye ‘’butikk’’-menyen

Du får nå tilgang til en lenke til GrowthWheels butikk, og du kan be om tilbud og håndtere språksertifikatene dine direkte fra den nye ‘’butikk’’-menyen og be om overførsel eller oppsigelse av lisenser.


Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


2020 i gjennomgang: Nye utgivelser på GrowthWheel Online

I løpet av 2020 forbedret vi og la til nye funksjoner på GrowthWheel Online, takket være tilbakemeldinger fra brukerne våre!

2020 in review NO : DK.001.jpeg

Vi streber etter å foreta kontinuerlige og konstante forbedringer til programvaren, i tråd med brukernes behov. Vi lanserer nye funksjoner hver måned, og vi har hundrevis av planlagte funksjoner.

I 2020 lanserte vi ti nye funksjoner. Sjekk dem ut nedenfor eller se dem på GrowthWheel Online-plattformen.


Overblikk over releaser

ratiosno.PNG

Januar: Oppdatering til økonomisk oversikt: La til forholdstall

Det ble en pangstart på 2020 og med en stor forbedring i menyen Økonomisk oversikt på GrowthWheel Online. Vi la til funksjonen Forholdstall der du – eller kundene dine – kan se alle forholdstallene kalkulert automatisk så snart du har lagt inn grunnleggende informasjon på de andre sidene, som sidene Balanseregnskap eller Inntekter.


geomapno.PNG

Februar: Geodata: Alle kundene dine. På ett kart

Med denne oppdateringen i februar måned på GrowthWheel Online-plattformen fikk du muligheten til å få et visuelt overblikk over kundenes beliggenhet og enkel tilgang til informasjon om dem.

På Geodata kan du se kundenes plassering, og du kan også zoome inn på kartet eller søke etter byer og postnumre for å finne akkurat det området du er interessert i.


ambtionsno.PNG

Mars: Oppdatering av VekstPlan: Forbedret kartlegging av ambisjoner

COVID-19 tok verden med storm, og hovedfokuset for mars var å hjelpe bedrifter med å navigere gjennom utfordringene som kom med pandemien og å overveie langsiktige strategier.

Vi lanserte nye funksjoner på siden Ambisjoner, som vil støtte den pågående prosessen med å definere og holde rede på ambisjoner, milepæler, mål eller visjoner for fremtiden.


investmentsno

Mai: Budsjettering av investeringer

Verden var i kaos, men engasjementet vårt for å hjelpe bedrifter med å revurdere sine fremgangsmåter og å stå på i disse usikre tider var sterkere enn noensinne. Med dette i tankene lanserte vi den nye investerings-funksjonen som lot bedrifter planlegge og holde rede på nåværende og fremtidige investeringer.


revprodcutsno.PNG

Juni: Inntektsbudsjetter. Spesifisert etter produkter og markeder

Vi fortsatte med å utvikle og forbedre GrowthWheel Online-plattformen for å hjelpe deg og kundene dine med å takle krisen som har påvirket så mange bedrifter verden rundt. Denne gangen utvidet vi den forrige oppdateringen og inkluderte inntektsbudsjetter for produkter og markedsfunksjoner, og på den måten kunne gi deg en enkel måte å budsjettere inntektene på, per kvartal og år.


prolossno.PNG

Juli: Forbedret budsjettfunksjon: Budsjett for fortjeneste og tap på GrowthWheel Online

For den siste oppdateringen lanserte vi Inntektsbudsjetter etter produkter og markeder. Vi tok den helt ut og lanserte en fullstendig budsjett-funksjon som skulle brukes av veiledere og kunder på GrowthWheel Online – den raskeste og enkleste måten å lage et budsjett på.


tagsno.PNG

August: Legge til tagger og filtrere kundelisten

For august-releasen presenterte vi den nye tagge-funksjonen, som brukes til å raskt filtrere og finne kundeselskaper etter kategorier som du selv definerer.  En svært enkel funksjon der du velger kunde, skriver inn det du vil, klikker på enter, og taggen vil bli lagt til til den spesifikke kunden.


chatno

Oktober: Chat med kunder og kollegaer

En viktig funksjon ble lagt til på GrowthWheel Online-plattformen – Chat i sanntid.

Med denne funksjonen kan du raskt komme i kontakt med en kunde samtidig som du arbeider med virksomheten deres.


personalnono.PNG

November: Veileders personlige notater + Zoom-lenker for møter

Med november-releasen lanserte vi en helt ny funksjon: personlige notater for veiledere, der du kan legge til ubegrenset med notater for alle kundene på GrowthWheel Online.

Nå kan du også legge til alle videokonferanselenker og velge den du ønsker å bruke for hvert møte.


contactviewno.PNG

Desember: Oppgradert “Kontaktoversikt” og ny liste over potensielle kunder

Desember-releasen vår lot deg administrere kundene på en enklere måte via den nye og forbedrede menyen for alle kundene dine og den nye undermenyen “Potensielle kunder” der du kan administrere potensielle kunder.


Det var alt for 2020! Ta vare på deg selv og følg med. Vi vil lansere nye funksjoner for GrowthWheel Online-plattformen regelmessig og gjøre den bedre og mer effektiv både for deg og kundene dine.

Ny funksjon: Oppdatert “Kontaktoversikt” og ny liste med Potensielle kunder

MASTER GO release communication 2018-19 (3).001.jpeg

Administrer kundene dine enklere med de reviderte menyene våre for alle kundene dine og den nye undermenyen “potensielle kunder”. Du kan også holde kontakten med dem med den nye “kontaktoversikten” for enkel og rask kommunikasjon.

Med den nye releasen har du nå en “kontaktoversikt” der du kan se antall dager totalt med samarbeid, når den neste kundeaktiviteten er booket og antall dager siden siste kontakt. Du har også en oversikt over potensielle kunder med undermenyen “Potensielle kunder”. Du kan opprette “potensielle kunder” og fylle ut informasjonen deres uten å invitere dem til plattformen og uten å inkludere dem i statistikken.

Du kan raskt endre potensielle kunder til nåværende kunder eller arkivere dem dersom du ikke lenger arbeider med dem.

Denne releasen vil hjelpe deg med:

  • enklere kommunikasjon med kundene dine via telefon eller e-post

  • å sjekke de kommende kundeaktivitetene og antall dager siden siste aktivitet

  • å arbeide med potensielle kunder, nåværende kunder og arkiverte kunder


I denne korte videoen vil David Madié vise deg hvordan det fungerer:

View on VidGrid


Administrer potensielle kunder og nåværende kunder 

— Klikk på handlingsknappen for å endre statusen deres

Nå kan du endre kundens status fra handlingsknappen. Merk at du kun kan invitere brukere når de er nåværende kunder. Aktive teammedlemmer vil fremdeles ha tilgang til plattformen etter at de er flyttet fra nåværende til potensielle eller arkivert.

Sk%C3%A6rmbillede+2020-12-23+kl.+10.57.57.jpg

Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Ny utgivelse: Veilederes personlige notater og Zoom-lenker til møter

MASTER GO release communication 2018-19 (1).001.jpeg

Med den helt nye funksjonen vår — veilederes personlige notater — kan du nå legge til et ubegrenset antall notater til alle kundene dine på GrowthWheel Online.

Vi gjør notatfunksjonen bedre, slik at du og teamet ditt kan legge til notater til kundene dine på de følgende tre sidene:

  • Samarbeid

  • Demografi

  • Kundeaktiviteter

Du vil få mulighet til å legge til, redigere og se hvem fra teamet ditt som har lagt til notatene med ‘’senest oppdaterte’’ dato. Du kan kun redigere dine egne notater. Hvis andre veiledere har lagt til notater, kan du se hvem som skrev notatet og når.

Fremover vil vi fortsatt legge til notater til mange forskjellige sider og arkiver i systemet.


I denne videoen viser David Madié hvordan det fungerer:


Teamets personlige notater

— Ta notater angående kundene dine under Kunderelasjon

MASTER GO release communication 2018-19 (1).001.jpeg

Lagre personlige videokonferanselenker

— Få tilgang til dem direkte fra Kundeaktiviteter-siden

Legg til alle de spesifikke videokonferanselenkene dine og velg lenken du ønsker å bruke til hvert møte. Du kan også legge til en spesifikk lenke til en enkeltstående interaksjon.

Klikk på den grønne knappen med pilen for å gå direkte til møtet eller klikk på ‘’kopier’’-ikonet for å dele det.

MASTER GO release communication 2018-19 (1).001.jpeg
  • Legg til en personlig videokonferanselenke under ‘’Kontoinnstillinger’’

  • Legg til spesifikke navn for å identifisere hver konferanselenke

  • Få tilgang til, kopiér og slett enhver lenke

MASTER GO release communication 2018-19 (1).001.jpeg

Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com


Ny funksjon: Chat med kunder (og kollegaer)

MASTER GO release communication 2018-19.001.jpeg

Denne måneden lanserer vi en ny funksjon hos GrowthWheel Online: chat i sanntid. Du kan enkelt starte en samtale med kundene eller kollegaene dine inne på plattformen vår for rask deling av informasjon. 

Det nye chatvinduet er alltid synlig og lar deg starte en chat med hvilken som helst kontakt du har i nettverket ditt. Dette inkluderer kunder, teammedlemmer, andre veiledere og mentorer.

Med denne funksjonen kan du enkelt komme i kontakt med en kunde samtidig som du jobber med virksomheten deres. 

I tillegg kan du administrere innstillingene for chatvarsler der du kan velge å motta et sammendrag for chatten med uleste meldinger.

I denne videoen viser David Madié hvordan det fungerer:


Slå chatvarsler på eller av

— kontaktstatus, varselindikatorer og mer. 

MASTER GO release communication 2018-19.001.jpeg

Se om en kontakt er pålogget eller avlogget på plattformen med den nye statusindikatoren på bildet. Et rødt sirkel-ikon vil vise antall meldinger du har mottatt i kontaktlisten din. Dersom en kontakt har slått av varsler, kan du kontakte dem direkte via e-post fra chatfunksjonen.

Som alltid er dine ideer velkommen. Skriv til oss på support@growthwheel.com

GrowthWheel for Krisestyring

Få bedre overblikk over hvordan GrowthWheel kan hjelpe deg med å veilede kunder mer effektivt.
—Oversikt over hovedegenskaper
—Se webinar om krisestyring
—Få adgang til 13 relevante OnTrack-WEBinarer


GrowthWheel Online egenskaper (NO).png

Open Innovation Lab har sammen med Øystein Bredal-Thorsen, norsk forretningspartner for GrowthWheel, gjennomgått spesialverktøyet “Krisestyring”. Du kan se det her:


Hvis du vil vite mer, kan du enten delta live eller få de 13 OnTrack-webinarene våre on-demand (på engelsk). De fokuserer på forskjellige emner og hjelper deg med å få en bedre forståelse for GrowthWheel og hvordan vi kan hjelpe deg med å veilede kundene dine.


Hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte Øystein Bredal-Thorsen på +47 90 26 22 38 eller teamet vårt på support@growthwheel.com

Nyhet: Legg til tagger og filtrér kundelisten din

NO NEW.001.jpeg

Denne måneden lanserer vi en ny taggfunksjon, som kan hjelpe deg med å raskt få overblikk over hvilke kunder som hører til gruppene du selv har definert.

Med den nye taggfunksjonen kan du enkelt legge til så mange tagger du vil til kundene dine. Taggene kan bli lagt til på “samarbeid”-siden eller i “tagg-visning”, som du finner samme sted som listen over alle kundene dine.

Det er enkelt å arbeide med – bare velg kunden din, skriv det ordet som faller deg inn, trykk enter, og taggen vil automatisk bli lagt til til den valgte kunden.

Du kan også filtrere kundene dine med tagger. Klikk på filter-symbolet og søk og velg en tagg, og du vil se en liste basert på søket ditt. Du kan også velge flere tagger for å innsnevre søket.

Fremover vil vi gjøre det mulig å legge til tagger på mange forskjellige deler av systemet, inkludert mentorer, rådgivere, ressurspartnere, filer, verktøy, aktiviteter og mere.


I denne korte videoen vil David Madié vise deg hvordan det virker:


Virksomheter sortert etter “tagger”

— Skriv det ut som en PDF-fil

Som alltid kan du laste ned den nye “tagg-visningen” som en PDF-fil, enten filtrert eller ufiltrert. Bare trykk på nedlastningsknappen. Det vil gi deg et bedre overblikk over kundeporteføljen din.

August_DKNO.007.jpeg

ARTIKEL: Veksthjul for norske SMB virksomheter

Vi vil gjerne si tusen takk til innomag.no for deres fine artikkel om Øystein Bredal-Thorsen og hans arbeid med GrowthWheel og hvordan verktøyene kan hjelpe både små og store virksomheter i en tid med ekstra mange utfordringer. 


Du kan lese hele artikkelen her.


“GrowthWheel er et at verdens ledende “Business Advicery System” for forretningsutviklere, og blir brukt i over 50 land. Her hjemme er det særlig SIVAs næringshager og inkubatorer som er brukere i sitt arbeid med vekstbedrifter.”


Det er flere muligheter de kommende månedene for å bli introdusert til GrowthWheel og de forskjellige verktøyene våre.

Kommende kurs: 

2. september kl. 13:00-17:00        Online re-sertifisering for nye veiledere

21-23. September kl. 13:00-17:00          Online sertifisering for lisensierte veiledere

Hvis du vil vite mer, kontakt Øystein Bredal-Thorsen på obt@growthwheel.com eller på 90 26 22 38

Nyhetsbrev fra GrowthWheel Norge


1.jpg

YTTERLIGERE FUNKSJONALITET OG EMNER I GROWTHWHEEL

For at vi skal være sikre på at du har fått med deg de oppdateringer vi har gjort til GrowthWheel Online gjennom året, ber vi deg se på denne lenken.


Forhåpentligvis er vi alle sammen tilbake fra en givende feriesesong, og med nye, gode opplevelser slik at batteriene er ladet, og vi er klar for videre innsats i vekst og verdiskapingens navn.

Spesialverktøyet vårt “Krisestyring” er godt mottatt, flere arbeidsseminarer basert på disse sjekklistene er og skal gjennomføres rundt om i landet.

Vær oppmerksom på at Spesialverktøyene er gode underlag for gjennomføring av temabaserte arbeidsseminarer og presentasjon. Vi bistår gjerne med opplegg og ev. gjennomføring.

Våren, sommerens og høstens pandemi har gitt også oss erfaringer i skybaserte samlinger.

Sertifiserings- og re-sertifiseringskursene våre gjennomføres på plattformen Zoom.

Fra i høst vil vi også tilby frie alumni-samlinger på samme plattform. Disse er beregnet for sertifiserte brukere som har behov for, og lyst til å vite mer om beste praksis i bruk av GrowthWheel. Erfaringsutveksling og gode ideer er et vesentlig element i disse samlingene som går over to timer.

Vennlig hilsen

Øystein Bredal-Thorsen, GrowthWheel Forretningspartner i Norge

P.S. Så snart du har behov for ytterligere informasjon, har kommentarer eller spørsmål, hører vi gjerne fra deg. Vi er bare en telefon unna – 90 26 22 38


LEVERANSEPROGRAMMET VÅRT FOR HØSTEN ER:

Mandag d. 17. august, kl 13:00–15:00: Alumni-Webinar, Q&A

Tirsdag d. 18 - torsdag d. 20. august, kl. 13:00–17:00: Online-Sertifisering

Onsdag d. 26. august, kl. 13:00–17:00: Online Re-Sertifisering 

Mandag d. 21. - onsdag d. 23. august, kl. 13:00-17:00: Online-Sertifisering

Mandag d. 5. september, kl. 13:00-15:00: Alumni-Webinar, Q&A

Mandag d. 19. - onsdag d. 21. oktober, kl. 13:00–17:00: Online-Sertifisering

Mandag d. 2. november, kl. 13:00-15:00: Alumni-Webinar, Q&A

Mandag d. 16. november, kl. 13:00-15:00: Alumni-Webinar, Q&A

Torsdag d. 19. november, kl. 13:00-17:00: Online Re-Sertifisering

Mandag d. 14. - onsdag d. 16. desember, kl. 13:00-17:00: Online-Sertifisering

Mandag d. 21. desember, kl 13:00-15:00: Alumni-Webinar, Q&A

Torsdag d. 14. januar 2021, kl. 13:00-17:00: Online Re-Sertifisering


Sertifiseringskursene bekreftes 14 dager før oppsatt dato, og gjennomføres med 5 eller flere deltakere.

Re-sertifiseringskurs og alumni-webinar er inkludert i lisensprisen med deltakelse så ofte du vil – og kan.

Se Growthwheel.no/kurs for mer informasjon og påmelding.


FÅ INSPIRASJON FRA DEN STORE VERDEN

JakobPallesenENG.001.jpeg
KelebogileMolopyane.001.png

Vær oppmerksom på at du kan delta på alle kurs og webinarer vi arrangerer over hele verden.

På disse samlingene har du muligheten til å få erfaringer fra andres måte å arbeide på, deres bruk av GrowthWheel, og ikke minst knytte kontakt over landegrensene.

I flere av landene vi er representert har vi utviklet tette samarbeid med forskjellige Business Angel-sammenslutninger, inkubator-foreninger og andre virkemiddelaktører, så her er mye å hente for den som vil se verden i et makroperspektiv.

Se denne lenken for mer informasjon.