Hvordan skal du bruke GrowthWheel til å øke salg og bunnlinje?

Horten 30. november
Moss 14. desember

 

Delta på en intensiv arbeidsøkt med GrowthWheels norske partner, Øystein Bredal-Thorsen fra A-Team AS: 

  • Vekst kommer som et resultat av bedre bunnlinje.

  • Bedret bunnlinje kommer av bedre salgsarbeid. 

  • Bedret salg kommer av bedre kunnskap om kunder og markedet.

 

Målgruppen er ledere og selgere i alle vekstbedrifter med potensial for nye og mer lønnsomme kunder. 

I arbeidsøkten skal vi bruke GrowthWheels metode og VekstArk til å gi deg et 360° perspektiv på situasjonen akkurat nå, helt konkret finne de mest lønnsomme kundesegmentene dine, klargjøre og teste en «elevator pitch» du kan bruke, kartlegge konkurrentene dine, finne dine beste salgsargumentene samt posisjonen din i markedet.

Avhengig av påmeldingen får du utlevert en ringeliste med 30 potensielle kunder. Denne skal vi jobbe med! På denne måten kommer du umiddelbart i gang med arbeidet med nye, potensielt lønnsomme kunder – der og da!

Vi garanterer deg minimum 1 ny lønnsom kunde!

Pris: NOK 3,100.- inkl. lunsj og materiell

Velkommen til ei intensiv arbeidsøkt med garantert resultat!


MELD DEG PÅ her: