NY UTGIVELSE: Planlegg fremtidige møter på GrowthWheel Online

Skærmbillede 2019-03-05 kl. 10.11.51.png

Vår februar-release har en oppdatering for kundeaktivitet-menyen, slik at du vil kunne planlegge og invitere kunder, i tillegg til å holde rede på avholdte kundeaktiviteter.

Du kan planlegge kundeaktiviteter som møter, telefonsamtaler og arbeidsseminarer i “kundeaktivitet”-menyen på GrowthWheel Online —  og invitere en eller flere kunder.

Når du inviterer en kunde for et møte, kan du bruke våre nye tilpassede e-postmaler som lister opp alle praktiske detaljer og lar deg og din kunde kopiere møtet til din personlige kalender.

I kundeaktivitet-menyen vil du kunne filtrere planlagte kundeaktiviteter fra avholdte kundeaktiviteter, administrere alle kundeaktiviteter og generere statistikk.

Du kan også skrive ut alle planlagte og avholdte kundeaktiviteter som en visuell PDF som kan brukes for rapport.

GrowthWheel Online kan du og dine kunder:

  • Planlegge kundeaktiviteter som møter, telefonsamtaler og arbeidsseminarer og legg til praktiske detaljer og hensikten for kundeaktiviteten

  • Kopier nye møter til din Google-, iCal- eller Outlook-kalender

  • Se og last ned alle avholdte eller planlagte kundeaktiviteter på GrowthWheel Online


Tre enkle steg for å planlegge kundeaktiviteter

email+interactions.gif

#1 Planlegg en ny kundeaktivitet

Fyll ut all relevant informasjon om de nye kundeaktivitetene, slik som type, dato og tid, sted og hensikt.

Screenshot 2019-06-04 at 15.16.58.png

#2 Inviter en eller flere kunder

De tilpassede e-postmalene gjør det enklere å invitere din kunde til et møte. Du og din kunde kan også kopiere møtet til en Google-, iCal- eller Outlook-kalender.

Screenshot 2019-06-04 at 15.18.47.png

#3 Administrer og last ned kundeaktiviteter

Du kan administrere og laste ned listen som en visuell PDF som du kan bruke for rapport.